[linux] Jitsi-meet

Fré van Limpt fre op freedom.nl
Do Sep 8 21:40:19 CEST 2022

On Thu, Sep 08, 2022 at 06:28:20PM +0200, Linux_NLLGG wrote:

> Als het in de browser werkt, wat is het probleem precies?
  Jitsi heeft steeds goed gedaan in de browser.
  Waar ik tegenaan liep was de melding die ik noemde, die de installatie van
  software tegenhield. Toen jij adviseerde de server-gerelateerde
  software (jitsi-meet, prosody) te verwijderen was dat euvel verholpen.

> Ik vind de standalone Jitsi-Meet client prettiger werken. Iets minder CPU belasting en beter als de
> connectiviteit niet optimaal is. De functionaliteit is gelijk.
  Dat klinkt aantrekkelijk, ik ga er werk van maken.

      Die gebruik ik al geruime tijd (zonder server).

  Dank en groet,
  Fré