[linux] Kan toetsenbord niet vinden druk op f? (Was: Wat is er fout in dit bash-script?)

Eric de Hont edehont op xs4all.nl
Do Sep 29 20:40:39 CEST 2022

Op 29-09-2022 om 14:04 schreef Daniel C. von Asmuth via Linux:

> Typische computerlogica. Als de PC geen toetsenbord detecteert, dan zal die
> een foutmelding geven en dan moet je op <F1> drukken om door te gaan, wat
> je bij gebrek aan toetsenbord niet kunt.

Aangezien de melder vertelt dat zijn PC gewoon doorstart naar Linux
lijkt me dat niet het probleem.

Tenzij "wel" een tikfout is en er bedoeld is "wil".

Maar ja, hoeveel aannames wil je doen om een vraag te beantwoorden?

> Daniel von Asmuth

Groeten,

Eric