[linux] disk weer op orde, check

Geert Stappers geert.stappers op nllgg.nl
Vr Apr 21 23:10:32 CEST 2023

Op Fri, Apr 21, 2023 at 12:14:30PM +0200, Daniel C. von Asmuth via Linux schreef:
> [...]

Ja, en?  Als in: "Wat verwacht je?"

Er zijn zelfs reacties geweest op het bericht.
Het "archief", https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2023-April/thread.html
heeft er weet van.

Terug naar "bericht gekregen?":

Ja, dat is wel een interestante vraag.  En een vreemde vraag.
Antwoorden die je terugkrijgt vertellen alleen maar het succes.
Wat je echt wilt weten is of er wat verbetert moet worden,
of wat er aan hindernissen weggehaald moet worden.

> Dat is vreemd. Vanmorgen had je een schijf van 244 GiB, en nu van 931.
> Waar komt die rest zo snel vandaan??

Aanname / uitgangspunt:  Het is een oprechte vraag.
Antwoord: Mijn inschatting is dat er meedere "disken" in de computer
zitten en dat die "verwisselt" worden.

Als het een check was, dan weet de hofnar dat vandaag
zijn bericht doorgestuurd werd.

Groeten
Geert Stappers
Lid van NLLGG server beheer commissie