[linux] dubbele mails uit mozilla gooien

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Dec 5 11:42:57 CET 2006

Hallo,
ik heb een groot aantal emails in Mozilla-format, d.w.z. dat er
telkens een paarhonderd in een bestand zitten. Nu wil ik de dubbele
emails eruit gooien. Dat is moeilijker dan het lijkt omdat
het format van die bestanden me wat inconsequent lijkt (Is een
'From - " altijd het begin van een email? En hoe zit het
met forwarded messages?). Bovendien verschillen sommige
identieke emails toch in een paar tekens in de header.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste en enige ben met die
wens. Iemand suggesties?

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693