[linux] Re: ip adres(sen) voor laptops

Gijs Hillenius gijs op hillenius.net
Do Dec 14 16:42:27 CET 2006

On 14 Dec 2006, Daniel von Asmuth wrote:

(gruwelijk grote knip)

> Ik denk dat dit niet kan als ze tegelijk op zijn. Je kunt eerder twee IP
> adressen in DNS aan dezelfde hostnaam koppelen.

O ja? zou je wellicht willen uitleggen hoe? Ik zat me, deze draad
meelezend, net af te vragen hoe "we" (kuch) dat doen, met laptops die
dan weer aan ethernet hangen, dan aan een wifi-verbinding, en toch
een "/etc/hostname" hebben, al hebben ze in het netwerk dan steeds
andere ip addressen.

--
"I'd love to go out with you, but I want to spend more time with my blender."