[linux] Re: grafisch tooltje voor internetcapaciteit

Do Jul 6 22:10:29 CEST 2006

On Thu, Jul 06, 2006 at 08:44:43PM +0200, Hugo van der Kooij wrote:
> Maar bedenk dat er genoeg SOHO spul is die een full speed ADSL lijn niet
> kunnen bijbenen. Zeker niet als je pest met een tientallen nieuwe sessies
> per seconde inclusief NAT entries.
>
> Dan is wellicht een netwerk counter niet de meest belangwekkende waarde om
> te volgen. CPU, tabel ruimte, ..... is dan beter.

ik begrijp uit Hans' verhaal dat hij een aparte internet telefoon heeft
waar de router niks vanaf weet. Da's altijd een goede combinatie van
dikke xfers op de lijn -- telefoon uit of fall-back naar de lifeline.

Wellicht dat Hans dat nog even verder toelicht..
--
http://www.linux-it.nl