[linux] Re: OT: Hoe doen ze dat onder Windows...?

Wo Jul 19 11:18:26 CEST 2006

On Wed, Jul 19, 2006 at 10:41:03AM +0200, Emiliano Heyns wrote:
> Nope, dat gaat prima met automation. Je kan trouwens Excel tabellen
> en CSV files ook inkoppelen en bevragen als ware ze een (primitieve)
> sql database vanwege het ook weer vanaf W2K beschikbare ADO.

prima verhaal, helder ook.

alleen: Hans wil dat vast niet horen ook.

Zelf denk ik dat je het beste een tool kunt gebruiken wat voor jezelf
het meest efficient is en waar je je niet de hele dag aan ergert.

Wordt het toch unix..

--
http://www.linux-it.nl