[linux] Re: OT: Hoe doen ze dat onder Windows...?

Emiliano Heyns emiliano op iris-advies.nl
Wo Jul 19 11:52:02 CEST 2006

On Wed, Jul 19, 2006 at 11:18:26AM +0200, Roeland Th. Jansen wrote:

> prima verhaal, helder ook.
>
> alleen: Hans wil dat vast niet horen ook.

Dat zou me teleurstellen. Dat zou impliceren dat dit soort vragen alleen
worden gesteld om een nogal beperkt wereldbeeld te bevestigen.

> Zelf denk ik dat je het beste een tool kunt gebruiken wat voor jezelf
> het meest efficient is en waar je je niet de hele dag aan ergert.
>
> Wordt het toch unix..

Ja, ik heb natuurlijk overal wel toegang tot mijn thuismachine. Ik
flits ook heel vaak spullen over zodat ik even naar mijn bekende tools
kan grijpen. Maar als ik even niets anders heb (en ik mag ook geen
python installeren) dan kan ik me prima redden.

--
Emiliano