[linux] Switchen of routen? was Re: op zoek naar doc voor lin/ms-win netwerk

Zo Jul 23 11:43:54 CEST 2006

On Sun, 16 Jul 2006, Daniel C. von Asmuth wrote:

> De basis informatie vind je o.a. in de Linux Network Administrator's
> Guide. (kijk eens op http://nl.linux.org)

Heb al wat hints gekregen, maar begrijp het allemaal nog niet helemaal
(understatement :( ), en kan dit ook niet vinden in bovengenoemde admin
guide (www.debian.org/doc/manuals/network-administrator/ ). Heb een
router aangeboden gekregen van HansP, met de toevoeging dat ik voor de
reiskosten net zo goed een switch kon kopen. Heb ik het mis dat ik dan
een stuk functionaliteit zou verliezen, en staan die twee stuks hardware
beschreven in de guide (en waar)?

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl