[linux] Re: OT: Hoe doen ze dat onder Windows...?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Jul 24 08:43:23 CEST 2006

Hugo van der Kooij wrote:

> Het lijkt wel de tendens. Als het niet voorgekauwd is dan slikken ze het
> niet. Dat tekst gebaseerde zaken 10x makkelijker omgaan met tekst dan RSI
> versterkende middelen mag de pret niet drukken. Ik zou die personen het
> gereedschap geven van 100 jaar geleden.

> Ach. Ik weet op wiens bureau de uitdaingen terecht komen als het geen
> simpel klik werk meer is.

Dat geldt misschien voor een bedrijf, waarvan het succes afhankelijk is
van de vaardigheid waarmee het technische problemen oplost. Het probleem
van een universiteit bestaat erin om genoeg studenten binnen te krijgen.
Als die studenten geen zin hebben in technische problemen, en de
universiteit moet kiezen, dan is dat jammer voor de technische problemen.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693