[linux] Re: en nu OT+ Re: OT: Hoe doen ze dat onder Windows...?

Ma Jul 24 11:22:45 CEST 2006

On Mon, 24 Jul 2006, Hans Paijmans wrote:

> Dat geldt misschien voor een bedrijf, waarvan het succes afhankelijk is
> van de vaardigheid waarmee het technische problemen oplost. Het probleem
> van een universiteit bestaat erin om genoeg studenten binnen te krijgen.
> Als die studenten geen zin hebben in technische problemen, en de
> universiteit moet kiezen, dan is dat jammer voor de technische problemen.

Sorry dat ik  het OT-niveau verhoog (of verlaag? ;-): je mag toch hopen
dat mensen na hun kandidaats geïnteresseerd zijn in het terrein dat ze
bestuderen, en er dan ook genoegen in vinden goede gereedschapen te
gebruiken, en met slimme handigheden een eindresultaat te bereiken. Of
heeft het Windows-virus dit met een ¨niet denken maar doen¨-instelling
uit gewist?

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl