[linux] Re: OpenSuse : geen toetsenbord in X

Vr Okt 6 13:16:11 CEST 2006

On Thu, Oct 05, 2006 at 10:51:35PM +0200, Peter Vollebregt wrote:
> In het verleden waren zit soort problemen vaak gerelateerd aan problemen
> met kdm (de login manager). Ik heb nu verder geen tijd (en heb
> natuurlijk mijn notities weer eens niet bijgehouden), maar kijk daar ens
> naar. De quick and dirty solution was om gdm te gaan gebruiken meen ik,

ik kan beamen dat de login manager een oorzaak kan zijn. als je in
runlevel 3 starte en dan startx gebruikt, heb je dan het verschijnsel
nog steeds ?

Ook herinner ik met nog problemen met scim. in mijn geval: als je die
geinstalleerd had staan, dan werkte sommige zaken niet qua input (o.a.
aMSN).

Maargoed, bovenstaand verhaalw qas "hard" in de zin van dat het dus
nooit werkte en niet 'na verloop van tijd niet meer'.

--
http://www.linux-it.nl