[linux] Re: suse? rhel?

Do Okt 12 21:52:04 CEST 2006

On Thu, 12 Oct 2006, D.J. van Enckevort wrote:

> Beide zijn goede mogelijkheden. Het belangrijkste is dat je je platform
> zo kiest dat ook de applicatie daarop ondersteunt blijft. Voor Oracle
> betekent het bijv. dat je ook op je OS support moet hebben op het juiste
> niveau. DB2 is iets flexibeler dan Oracle, en MySQL maakt het niet zo
> heel veel uit op welke Linux versie je werkt, en of je daarop een
> support contract hebt. Ik denk dat je dus naar het totaalpakket moet
> kijken om een beslissing te nemen.

En voor wie de supported versie te duur vindt. Centos is een kloon die
binair compatible is zodat je ook RHEL kernel modules nog werkend krijgt.

Iets waar ik voor testlab machine nogal blij mee ben.

Hugo.

--
	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
	    This message is using 100% recycled electrons.