[linux] Hoe benut je hier de goede plugin?

Wo Okt 25 10:33:15 CEST 2006

Vara-kassa stuurt een overzicht van hun televisie-uitzending, die je
kunt bekijken door op een link te klikken. Dit overzicht is te zien op
http://vara.dmd.omroep.nl/x/?S7Y1.p9ra2hgZvG.yNbI0hLIAgAE17
en dan krijg je een aantal programma's die je kunt bekijken. Wanneer ik
de winterschilder-tips wil bekijken kan ik kiezen tussen media-player en
real-player, elk van de twee in breed- of small-band. Had gedacht dat
nphelix.so zou moeten werken, maar een klik daarop geeft mij alleen een
overzicht van recent gedownloade bestanden. De helix-plugin komt uit
RealPlayer-10.0.7-10.
Iemand meer succes dan ik?
bvd
--