[linux] Re: met enige ergernis

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Di Feb 20 23:13:18 CET 2007

Roeland Th. Jansen schreef:

> [....]

> en dus een keus die je maakt. Flauw, ik weet het, maar het is niet
> anders.
Roeland. Je hebt zeker een punt, maar hier staat tegenover dat de
mailinglijst een dienst is die alleen zin heeft als mensen er gebruik
van kunnen maken. Anders kunnen we het wel opheffen.

<rant>
 En na de laatste voip-golf zit ongeveer heel Nederland bij een
dienstverlener die z'n zaakjes niet op orde heeft (en vraag ik me
regelmatig af waarom ik bij xs4all zo bloedig veel moet betalen voor
zo'n trage adsl-verbinding die ook nog eens maakt dat ik maandelijk
kpn-belasting moet betalen terwijl ze de ene IE-only dienst na de andere
lanceren).
</rant>

Maar als we die flauwiteiten even laten zitten - wij moeten gewoon
proberen dit te verbeteren. En ik heb moeite om in te zien (pas op:
leek!) waarom een lijst die met aanmeldingen werkt z'n klanten niet op
een witte lijst kan zetten (en alle andere weigeren - kortom: waar is
sorbs voor nodig?).

Peter