[linux] Re: "gemakkelijke" usb wlan voor Linux en mijn huwelijk

Zo mei 6 11:50:43 CEST 2007

On Sun, May 06, 2007 at 11:21:32AM +0200, Hugo van der Kooij wrote:
> En wanneer heb jij voor het laatst een "Yes, it works with Linux" logo
> gezien op een product?

Een logo niet maar je ziet best wel met enige regelmaat dat het ook voor
linux is. Hmm, ik bedenk dat ik wel eens een tux op een verpakking heb
zien staan.

> Wellicht moeten we toch eens een 'branding programma' gaan opzetten.

Mee eens, alleen hoe....

Aaan de andere kant: ik koop ook gewoon een of ander "gadget" waarvan
ik niet eens weet of linux er wel mee om wil gaan. Zeg maar de "9 euro
blauwtand-adapter van het kruidvat" die onder windows met driver wel wil
werken mara onder linux......

prik, bliep, klaar.

Onder windows is het echt de bijgeleverde CD, reboots etc...

Anyways, als ik zeker wil zijn dat een apparaat (laptop ofzo) onder
linux werkt, dan is 5 minuten huiswerk meestal voldoende.

--
http://www.linux-it.nl