[linux] Re: herstellen grub na installatie windows

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Vr Mrt 7 14:48:44 CET 2008

Op vrijdag 07-03-2008 om 14:20 uur [tijdzone +0100], schreef Geert
Stappers:

> Ook /proc mounten.

Ik neem aan dat je na de chroot een mount -a hebt gedaan, dan zou alles
gemount moeten zijn dat normaal automatisch gemount wordt.

Ik weet niet wat er bij Suse in /etc/grub/conf staat, maar bij Ubuntu
vind je de Grub instellingen in /boot/grub/menu.lst

Als je na de chroot "man grub-install" doet zou je de Ubuntu man page
moeten krijgen. Ik denk dat die je verder kan helpen. Kijk ook eens naar
"man update-grub"

Aart