[linux] Re: laptops zonder Microsoft Windows

Ma Mrt 10 09:30:55 CET 2008

On Sun, Mar 09, 2008 at 08:14:12PM +0100, Hans Paijmans wrote:

> Een reden van mij om een Windows partitie op de laptop te houden is, dat
> allerlei VPN netwerken gemakkelijk te installeren zijn, met voorbeelden
> en alles, onder Windows, maar dat het onder Linux een heel gepuzzel is.
> En als het zweet uit je oksels klotst wegens een of andere demonstratie
> in een vreemd gebouw, en er een op Windows toegesneden netwerk in de
> lucht is, en de IT-expert die je kan helpen met het netwerk alleen maar
> Windows kent...

Tsja, totdat ik op mijn laptopje met XP ineens een andere VPN client
moest installeren, waarna ze geen van beiden meer werkten. Gelukkig vond
ik een Cisco VPN client die goed werkt onder Linux.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door