[linux] Re: VPN [was: laptops zonder Microsoft Windows]

Fred Mobach fred op mobach.nl
Wo Mrt 12 11:31:52 CET 2008

On Tuesday 11 March 2008 12:27, Daniel von Asmuth wrote:

> Kunt u daar iets naders over vertellen?

Een zoekactie op pptp security issues levert veel te veel leesvoer op.
Al jaren. Hoofdzakelijk vanwege de aanwezigheid van pptp in MS-Windows.
--
Fred Mobach - fred op mobach.nl - postmaster op mobach.nl
website : http://fred.mobach.nl