[linux] Re: VPN [was: laptops zonder Microsoft Windows]

Di Mrt 11 12:27:55 CET 2008

On Sun, Mar 09, 2008 at 09:40:13PM +0100, Fred Mobach wrote:

> Dat lijkt me inderdaad waarschijnlijk, maar die gemakkelijk te
> installeren VPN's zijn nogal eens zo onveilig als de pest.

Kunt u daar iets naders over vertellen?

Bij voorbaat dank,

Daniel von Asmuth

P.S. Ik heb recentelijk een Poptop PPTP VPN onder Linux geinstalleerd.
Dat is niet zo moeilijk en ook een Windows desktop kun je vrij snel een
verbinding laten opzetten.

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door