[linux] Re: Mail oplossing

Ma Mrt 17 19:28:57 CET 2008

On Mon, Mar 17, 2008 at 09:58:55AM +0100, Andre Hebben wrote:
> Ik zoek een goede setup voor een mail server voor mijn bedrijf.
> ??
> Hierbij zijn er een enkele vereisten op deze mailserver:
> - spamfilter
> - virusscanner
> - webmail interface??
> -??pop??protocol
> ??
> Heeft iemand hiervoor suggesties voor pakketten en setup?

Ik gebruik zelf een combinatie van sendmail, pop en imap servers,
squirrelmail voor web mail en gnu mailman, maar als u naar een meer
geintegreerde oplossing zoekt, zou u kunnen denken aan
Clark Connect (http://www.clarkconnect.com/).

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
		Microsoft Windows Error Reporting
Dit probleem is veroorzaakt door Windows. Dit programma is gemaakt door