[linux] Re: Squirrel Presentation

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Vr Mrt 21 21:29:27 CET 2008

Peter Vollebregt schreef:

> Dank je wel.
<knip>

Gijs,

Ik merk dat mijn commentaar erg negatief overkomt. EIgenlijk vind ik het
concept erg interessant - maar wil dan ook graag weten hoe het werkt.
Daarbij heb ik al behoorlijk vaak de vraag gehad (bij de NLLGG) naar een
OS boekhoudpakket - om de een of andere reden komen ze met die vraag al
snel bij ons uit.

Hopelijk repareert dit mijn eerdere antwoord ;-)