[linux] Belastingaangifte voor buitenlanders

Robert W Best rwbest op sapo.pt
Zo Mrt 30 11:16:25 CEST 2008

Ik woon in Portugal en heb van www.belastingdienst.nl / Particulier /
Buitenland de Autopackage voor aangifte met Linux geïnstalleerd.

Nationaliteit en woonland kiezen gaat moeilijk omdat de kolom landen
niet verder gaat dan Kroatie op mijn scherm en naar beneden scrollen
niet gaat. "Blind" met arrow-down vond ik dat Nederland 13 en
Portugal 19 plaatsen onder Kroatie staat, maar dat werkt niet echt
handig.

Ik heb het geprobeerd met SuSE 10.3 KDE, Mandriva 2008 en Ubuntu 7.10
die ik op verschillende partities heb staan, maar het probleem is
hetzelfde.

Is er een truc om de landenlijst te scrollen?
Zo niet, zou de NLLGG dit probleem kunnen melden bij de
belastingdienst?

Robert
--
http://rwbest.no.sapo.pt/