[linux] Re: Belastingen .... een oplossing gevonden voor Kubuntu 8.10

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Do Apr 2 11:17:54 CEST 2009

On do, 2009-04-02 at 00:11 +0200, Peter Vollebregt wrote:
> Bas,
>
> Dank voor het informeren

> Waarom wil je mc nog installeren als je al Dolphin of Nautilus of zoiets
> gebruikt? Dat zijn allemaal file-managers.
> Overigens werkt bovenstaand sudo commando bij mij niet omdat Sudo bij
> Mandriva standaard niets toelaat .....
> (ik weet het: dat is tegen de stroom in tegenwoordig ...)
>
> Als je me uit kan leggen waarom de overige stappen nodig zijn wil ik het
> op de website van de NLLGG opnemen. Ik wil daar een
> belastingdienst-hoekje maken.
>
> Peter

Ik heb onder Ubuntu 8.04 (Gnome) zowel vorig als dit jaar beide aangifte
programma's (particulieren en ondernemers) probleemloos kunnen
installeren en gebruiken door aan te klikken en toestemming geven tot
installeren, verder niets nodig. De nieuwe functionaliteit, het bij de
belastingdienst ophalen van de al bekende gegevens voor de
belastingaangifte particulieren, bleek alleen niet te werken. Het
zorgtoeslagprogramma heb ik niet nodig, dus niet opgehaald. Zowel vorig
als dit jaar de Autopackage gebruikt.

Aart