[linux] Re: lijnstoring...

Zo Apr 5 22:37:10 CEST 2009

On Sun, Apr 05, 2009 at 07:57:24PM +0200, Udo van den Heuvel wrote:
> En dus doet het ding `dom`? Train-de train-de-train...
> Pff. Deden telefoonmodems het vroeger niet beter op dit vlak?

die hebben andere limieten....

> Dus we leveren product a gedurende X tijd.
> a verandert vlot in z-
> en ondanks X tijd kunnen we geen aanspraak meer maken op a omdat we z-
> 'klote' vinden?

Je begrijpt het niet. product 'a' is al niet gegarandeerd. je aannname
dat ooit iets met 6 Mbits/sec gewerkt heeft is mooi mazzel voor je.

> Hmmm.
> Toch maar terug naar KPN?

psst, beloof je dat je 't niet doorvertelt? adsl-only == KPN, Nog
steeds.

> Ik zou in het geval van CLI-opties zelf wat kunnen optmaliseren en niet
> afhankelijk wezen van de beperkingen van xs4all.
> Ik betaal zowiezo al teveel: lite abbo (8MBit/s max) maar was dus
> effectief 6+.

nee, want er is niets, ik herhaal: *NIETS* gegarandeerd. Overal staat
dat er geen garantie is voor die snelheden/

> Mooi, maar doet de modem hier daar veel aan toe/af?

zou kunnen.

> Ik bedoel: zou mijn probleem oplosbaar zijn (stabiel 6 mbit?) met andere
> hardware?

welllicht. Maar ik zal je nog een keer proberen uit de droom te helpen:

er is nooit een snelheid beloofd. als je niet tevreden bent metd e
stabiliteit, dan zal je zelf moeten downgraden. er komt een moment dat
ADSL helemaal niet (meer) zal werken.

't is sneu voor je, maar het is niet anders. voorop gesteld natuurlijk
dat je alle componenten, variabelen in je eigen huis al bekeken hebt.

--
http://www.linux-it.nl