[linux] Re: [bestuur] Re: [Vrijschrift-Kern] Re: publieke omroep/ silverlight

Di Feb 3 07:53:38 CET 2009

On Mon, Feb 02, 2009 at 11:00:21PM +0100, Marcel Nijenhof wrote:
> Moonlight zal altijd een her implementatie blijven die met zijn eigen
> problemen achter silverlight aan hobbelt. Dit probleem is alleen te
> verhelpen als de NPO ook daadwerkelijk bereid is Moonlight te supporten.

ik heb gisteren twee mannen van Novell gesproken en ze doen anders echt
hun best om het net zo goed(of slecht) te maken als silverlight. Het
werd zelfs aangeprezen als een volwaardig alternatief. Inderdaad, omdat
MS meehelpt de interoperability etc voor elkaar te krijgen.

> Blijft het voordeel van microsoft dat ze de standaard beheren. Op moment
> dat de voorsprong te klein worden kunnen ze de nieuwe versie uit brengen
> met de volgende set aan niet geïmplementeerde methodes.

Novell zit daar zo dicht boven op dat zolang de deal bestaat, dat niet
zal gebeuren...

--
http://www.linux-it.nl