[linux] Re: bluetooth adapter die er tegen kan 24/7 aan te staan en gebruikt te worden

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Di Feb 24 20:56:48 CET 2009

On di, 2009-02-24 at 20:17 +0100, Folkert van Heusden wrote:
> Hi,
>
> Weet iemand een bluetooth adapter (pci, usb, whatever) die er tegenkan
> 24/7 gebruikt te worden? Dus niet alleen in 't systeem en aan maar ook
> zenden/ontvangen. Heb namelijk al 2 van die dingen (2 verschillende
> merken/types) kapot gekregen door intensief gebruik.

Ik heb hier een Qmotion Bluetooth USB adapter 100m inmiddels ca. 2
maanden in een 24/7 situatie hangen voor het monitoren van langskomend
verkeer. Dat is dus in een situatie met alleen ontvangen (als ik het
goed begrijp). Hangt aan 4 meter USB kabel en werkt tot nu toe
probleemloos.

Voor het soort situatie waarin ik hem gebruik zie
http://bluetoothtracking.org

--
Aart