[linux] Re: Attachments [Was: bluetooth adapter die er tegen kan ]

Jelle de Jong jelledejong op powercraft.nl
Do Feb 26 15:12:51 CET 2009

Daniel von Asmuth wrote:

> Heeft het Haarer Majesteit behaegd de Neederlandsche Taal te doen afschaffen?
>
> Als je de bijlagenuitsmijter (automoderator?) moet omzeilen zou je dat met
> 'uuencode' kunnen proberen.
>
> Met vriendenlijke groet,
>
> Daniel von Asmuth

Mijn excuses voor het taalgebruik, ik werk en denk veel in engels. Het
was even een snelle email en ik was wat geïrriteerd, omdat ik voor de
zoveelste keer een extra email heb moeten sturen voor deze mailinglist.

Groeten,

Jelle