[linux] Re: bluetooth adapter die er tegen kan 24/7 aan te staan en gebruikt te worden

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Di Feb 24 21:51:32 CET 2009

> Ik heb hier een Qmotion Bluetooth USB adapter 100m inmiddels ca. 2
> maanden in een 24/7 situatie hangen voor het monitoren van langskomend
> verkeer. Dat is dus in een situatie met alleen ontvangen (als ik het
> goed begrijp). Hangt aan 4 meter USB kabel en werkt tot nu toe
> probleemloos.
> Voor het soort situatie waarin ik hem gebruik zie
> http://bluetoothtracking.org

Ah dat is interessant! Ik denk dat ik dan misschien ook eens naar die
adapter moet kijken. Want om te monitoren of iets in de buurt is (om op
't juiste moment m'n lichtkrant uit en weer aan te zetten) moet ik
probes sturen. En ik denk dat jouw opstelling dat ook doet.
Leuke site, interessant idee!

Folkert van Heusden

--
Multi tail barnamaj mowahib li mora9abat attasjilat wa nataij awamir
al 7asoub. damj, talwin, mora9abat attarchi7 wa ila akhirih.