[linux] Re: Attachments [Was: bluetooth adapter die er tegen kan ]

Roeland Th. Jansen bengel op xs4all.nl
Vr Feb 27 10:28:59 CET 2009

On Thu, Feb 26, 2009 at 03:21:13PM +0100, Jelle de Jong wrote:
> De verantwoordelijkheid van het verstandig gebruik van een mailinglist
> ligt vooral bij de gebruiker. Als ik grote bestanden wil doorgeven
> gebruik ik hier in een email links naar externe data bronnen voor.

mee eens. Edoch, als moderator weet ik dat je helaas de conclusie kunt
trekken dat dit niet het geval is.

> Zit het probleem niet in het feit dat iemand moet gaan spitten hoe de
> instellingen verstandig veranderd kunnen worden?

Het probleem is dat attachments en andere overbodige zut niet thuis
horen op een mailinglist. De volgende keer vraagt iemand om een rpm van
40kB. Even als attachment.... of een linkje?

Ik heb nog nooit de behoefte gehad om een attachment deze list op te
sturen, er zijn betere methodes.

Roeland, nllgg moderator

--
FreeBSD 4.10-RELEASE-p2