[linux] Re: welke mail client onder xfce

joop g jjge op xs4all.nl
Wo Aug 28 07:16:17 CEST 2013

On Tuesday 27 August 2013 23:08:15 Richard wrote:

> Maar, eerdere berichten lezend schijnt dat Akonadi is gemaakt om gebruikers
> dwars te zitten en er een grote warboel ala MS van te maakt.  Het zij zo,
> dat ligt dan uiteraard aan Akonadi en niet ergens aan ;)  Desalniettemin
> hoop ik, dat jullie het bovenstaande interessant vinden om te lezen.

Ja, ik vind het zeker interessant. Over een jaar of zo kan ik allicht nog eens
naar KDE kijken. For the time being blijf ik bij xfce (en bij claws-mail of
evolution, dat weet ik nog niet zeker).

Ik heb trouwens inmiddels kalarm geïnstalleerd, en daarmee toch een groot deel
van de KDElibrary binnengehaald. Wie weet, heb ik Akonadi nu ook alweer, of ik
het wil of niet.