[linux] ib2013

dick kampman dkampman op xs4all.nl
Ma Mrt 24 14:52:33 CET 2014

On Mon, 2014-03-24 at 10:45 +0100, dick kampman wrote:
> [...]

Ik zou toch graag zien dat de leden van de mailinglist eens nadachten
over wat het betekent, dat het ib2013 programma van de belastingdienst
op het ene systeem wel werkt en op het andere niet.

Is daar iets logisch en systematisch over te bedenken?

Kan het toch zo zijn dat het gebruik van diverse distro's fijnregelingen
vereist die niet op een simpele manier openbaar gemaakt zijn? Of is het
toch mogelijk dat er virussen enz., actief zijn?

Of moet ik voor het gebruik van welke Linux dan ook (Fedora, Ubuntu,
Debian) toch knapper zijn dan ik mijzelf altijd inschatte?

Dick Kampman