[linux] Re: Jackd support out of the box

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Zo Jan 18 11:00:32 CET 2015

On Sat 17 Jan 2015, Frans van Berckel wrote:

> Misschien moet ik me gaan afvragen, hoe je pulseaudio eruit sloopt?

Ik heb ooit "mv /usr/bin/pulseaudio /usr/bin/pulseaudio.NIET" gedaan :-)

Ik gebruik wel fvwm en geen gnome ofzo met alle toeters en bellen.
Eens in de zoveel jaar probeer ik het weer, en na 1 dag tot 2 weken
switch ik gewoon weer terug naar fvwm; het heeft voor mij gewoon geen
zin, ik kan alles veel sneller voor elkaar krijgen met fvwm na 20 jaar
ervaring ermee :-)

Dus heb ik eigenlijk geen harde afhankelijkheden met pulseaudio, dingen
werken zelfs gewoon beter IMHO zonder. Weer zo'n Lennart Poettering
ding...

Paul