[linux] Partities

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Zo Sep 9 18:10:55 CEST 2018

Op zo 9 sep. 2018 om 17:59 schreef Geert Stappers <stappers op stappers.nl>:

> Nieuw
> vergroten.
> >

> Disk:  schuur, hal, loods, groot gebouw
> Partitioneren: scheidingswanden plaatsen
> Filesystem: magazijnstelling
> Bestanden: items in het magazijn
>
> De loods die je als magazijn gebruikt, richt je in het begin in.
> Door een scheidingswand te plaatsen
> hoef je alleen het deel waar je sigaren bewaart
> netjes op temperatuur te houden.
> Het deel waar je motorblokken bewaart, hoeft geen airco.
> De magazijnstelling voor de motorblokken is een heel ander type
> dan de magazijnstelling voor de sigaren.

Dus het is niet mogelijk het magazijn van de sigaren te verkleinen en dan
het magazijn voor de motorblokken te vergroten?
En de 2 magazijnen samenvoegen gaat dus ook niet?
Want nu heb ik 2 aparte magazijnen in 1 gebouw waar ik alleen maar wat mee
kan doen als ik alles leeg haal en opnieuw in ga richten.
Dat bedoeld u?

--
m. vr. gr.
Leon van Geel