[linux] 2 schijven

Ma Sep 10 17:12:02 CEST 2018

Aldus schreef Leon van Geel op Mon, Sep 10, 2018 at 04:55:01PM +0200:
> Op ma 10 sep. 2018 om 16:47 schreef Daniel C. von Asmuth <

> Dat ga ik ook steeds meer denken alleen weet ik niet of de installatie
> vlekkeloos gaat verlopen
> Ik heb nogal nare ervaringen met Asus en Linux

Ik heb prima ervaring en met een ASUS moederbord (Pentium I, diverse
OS-sen; alleen Amoeba wilde niet opstarten) en een tablet (alle relevante
hardware werkte onder Linux).

Ik heb op mijn nieuwe PC Windows 2012 weten te installeren, maar toen ik
er Windows 2016 als dual-boot naast probeerde te zetten, werkte geen van
beide meer.

Ik meen te hebben gesuggereerd dat de laptop geschikt zou moeten zijn
voor Windows 7 en dat zou u ook samen met Linux moeten kunnen
installeren.

Met vriendelijkde groet,

Daniel von Asmuth