[linux] 2 schijven

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Ma Sep 10 17:16:47 CEST 2018

Op ma 10 sep. 2018 om 17:12 schreef Daniel C. von Asmuth <
asmuth op bakunin.xs4all.nl>:

> krijg.

> de

> Ik heb prima ervaring en met een ASUS moederbord (Pentium I, diverse
> OS-sen; alleen Amoeba wilde niet opstarten) en een tablet (alle relevante
> hardware werkte onder Linux).
>
> Ik heb op mijn nieuwe PC Windows 2012 weten te installeren, maar toen ik
> er Windows 2016 als dual-boot naast probeerde te zetten, werkte geen van
> beide meer.
>
> Ik meen te hebben gesuggereerd dat de laptop geschikt zou moeten zijn
> voor Windows 7 en dat zou u ook samen met Linux moeten kunnen
> [...]

Ik ga er steeds meer over denken, zeker gezien hoe vaak ik windows nog
gebruik, om alleen Linux te installeren en daarnaast via Virtual machine
Windows te installeren.
Ik ga windows steeds minder gebruiken en ik vind het leuk om Linux wat
beter te leren kennen. Hoewel er voor mij nog veel onduidelijk is en ik nog
veel begrippen moet leren kennen

--
m. vr. gr.
Leon van Geel