[linux] 2 harde schijven

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Di Sep 11 11:24:15 CEST 2018

Hallo Allen,
Probleem opgelost.
Alles helemaal geformateerd, partities verwijderd en helemaal opnieuw
begonnen.
Zelf 3 nieuwe partities aangemaakt, 1x swap, 1xroot en 1x home
Linux 18.3 installatie verliep vlekkeloos. Back ups staan terug.
En windows 10 draait nu in Virtual box op de home partitie
Nog even de laatste dingetjes inrichten en ik kan weer verder.
Ik wil u allen hartelijk danken voor u meedenken, reacties, opmerkingen etc.
Ik wens u allen nog veel linux plezier en tot het volgend probleem.
(Gezien mijn probeer kunsten zal het niet zolang duren)
Zo en nu 10 dagen Mallorca, even bijtanken

--
m. vr. gr.
Leon van Geel