[linux] Waar komt die "Reservekopiën 1 new notification"-melding vandaan?

Zo Sep 23 08:44:45 CEST 2018

Op mijn notebook (met Ubuntu 18.04) krijg ik 's morgens voor
het opstarten de melding "Reservekopiën 1 new notification΅.
Dat interesseert mij niets, want ik heb mijn eigen backup-
script. (Door Wybo Dekker geschreven script dat al mijn
nieuwe files in mijn ~/ en /etc wegschrijft). Al heb ik mijn
eigen manier, toch wil ik graag weten waar die melding vandaan
komt. Zal vast wel iemand weten. Alvast bedankt.
Julien
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl