[linux] Waar komt die "Reservekopiën 1 new notification"-melding vandaan?

meine trialero op gmx.com
Zo Sep 23 11:44:17 CEST 2018

> Op mijn notebook (met Ubuntu 18.04) krijg ik 's morgens voor
> het opstarten de melding "Reservekopiën 1 new notification??.
> nieuwe files in mijn ~/ en /etc wegschrijft). Al heb ik mijn
> eigen manier, toch wil ik graag weten waar die melding vandaan
> komt.

cron jobs nalopen, daar zal het vast wel tussen zitten.

$ man cron

Ubuntu Handbook er op naslaan als dat er is. dergelijke vooringebakken
_features_ zouden wel gedocumenteerd moeten zijn, inclusief de
mogelijkheden om eea in te stellen of uit te zetten.

een computer doet niets als het niet door een mens is opgedragen.

//meine