[linux] Waar komt die "Reservekopiën 1 new notification"-melding vandaan? gevonden!

Zo Sep 23 16:33:30 CEST 2018

meine schreef op 2018-09-23 11:44:

> cron jobs nalopen, daar zal het vast wel tussen zitten.
>
> $ man cron
>
> Ubuntu Handbook er op naslaan als dat er is. dergelijke vooringebakken
> _features_ zouden wel gedocumenteerd moeten zijn, inclusief de
> mogelijkheden om eea in te stellen of uit te zetten.
>
> een computer doet niets als het niet door een mens is opgedragen.
>
> //meine

Googelend naar "ubuntu backup" zag ik dat "Deja Dup" de veroorzaker van
de melding zal zijn geweest.  Die heb ik inmiddels verwijderd, zodat
ook de melding in het vervolg wel weg zal blijven.
Dank voor de suggesties.
Julien

--
-W-