[linux] Leider wird kein Videoformat von Ihrem Gerät unterstützt, "nur in Deutschland ..."

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Di Sep 25 14:53:17 CEST 2018

Hallo aan allen.

Via Mediathek kan ik alleen de korte Trailer downloaden, helaas niet de
hele film.
Eventueel is die te bekijken via youtube, maar dan moet je je eerst
registreren, weliswaar alles kostenloos, wordt tenminste getoond.
Ik kan anders een van jullie de trailer per wetransfer toesturen en die
persoon zorgt dan voor der verdere doorgave.
Groetjes Gerard Bekhuis.