[linux] Leider wird kein Videoformat von Ihrem Gerät unterstützt, "nur in Deutschland ..."

lnx lnx op kpnmail.nl
Di Sep 25 20:53:28 CEST 2018

On 25/09/18 13:26, Leon van Geel wrote:
> Op di 25 sep. 2018 13:04 schreef Julien Michielsen <
> julien op michkloo.xs4all.nl>:

[...]

> [...]

Tot mijn verbazing krijg ik de melding nu ook en de Debug-Info ziet er
tevens anders uit dan gisteren m.b.t de ErrorKey:

> ZDF-Player Debug-Information
> Version: ZDF-Player 2.6.1-stable
> ErrorKey: deGeoblock

terwijl de ErrorKey van gisteren de waarde had:

> ZDF-Player Debug-Information
> Version: ZDF-Player 2.6.1-stable
> ErrorKey: noFormatSupported

Kan niet verklaren waarom de ZDF-player gisteren met de melding kwam dat
de ErrorKey de waarde /noFormatSupported/ had terwijl dit /deGeoblock/
behoorde te zijn!

De Videoformat foutmelding van gisteren ligt in iedergeval niet aan een
of andere codec die niet op dit "Gerät" aanwezig zou zijn.

Fred