[linux] Geen lid vd NLLGG en toch een bericht (kunnen) sturen naar de Linux mailinglijst

Ma Apr 6 14:55:02 CEST 2020

Aldus schreef Der op Mon, Apr 06, 2020 at 02:16:07PM +0200:
> Het was mij eerder opgevallen dat ik een openingpost niet kreeg, maar wel de
> reacties erop. Het ging om het volgende bericht van Jan Volkering met het
> onderwerp: migratie van Windows 7 naar Linux
>
> https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2020-January/018023.html
>
> Uit het bericht is uit op te maken dat Jan geen lid was van de NLLGG
>
> Ik dacht eigenlijk dat alleen leden van de NLLGG zicht kunnen inschrijven op
> Linux mailinglijst en dus berichten naar de lijst kunnen sturen. Vergis ik
> me daarin of is er ergens een bug?

U vergist zich. De Linux mailing lijst staat open voor alle Nederlandstalige
Linux gebruikers. De Stamtafel mailing lijst is enkel voor NLLGG leden.

> Daarnaast, er zijn blijkbaar wel mensen die de openingpost gewoon hebben
> ontvangen, gezien de reacties*. Zijn er ook anderen die het bericht niet
> hebben ontvangen?

Ik ontvang soms een direkt aan mij geadresseerd bericht van een lid van deze
lijst en stuur dan een antwoord via deze lijst, zodat de leden het oorspronkelijke
bericht niet hebben ontvangen, maar ik haal doorgaans delen van het origineel aan.

> Groet,
>
> Derry Geuther

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth
--

		How long it takes to reach your goal
		depends less on your speed than on your direction.