[linux] Ubuntu 24.o4 geïnstalleerd? En, hoe anders was het?

Dirk Jan LekkerkerkerEMAIL dirkjanl op e.email
Wo mei 29 09:17:32 CEST 2024

Dag Julien,

Iedere nieuwe versie, daar moet ik altijd even aan wennen, maar dat went.
Voor de veiligheid heb ik een test pc waar ik de nieuwe versie eerst
opzet om de dingen uit te proberen. Zo'n testmachine vind ik voor
mijzelf een uitkomst.

Groet,

Dirk Jan Lekkerkerker
Rozendael 52