[linux] nieuwe pc of moederbord

paai j.j.paijmans op gmail.com
Za Sep 13 10:37:26 CEST 2014

Het is alweer tien jaar geleden dat ik me een PC aanschafte en ik wil
wel weer eens een nieuwe. Indertijd kon je gewoon iets kopen (desnoods
bij de ALDI) wat je leuk leek en er redelijk zeker van zijn dat Linux
met wat prutsen lopend te krijgen was. Ik heb het idee dat dat nu niet
meer zo is.

Heeft iemand specifieke suggesties waar ik op moet letten? Is het
voldoende als de UEFI uitgeschakeld kan worden, of zitten er daarna ook
Gotcha' verstopt?

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Thuis: Houwenberg 2A, 5985 PE Grashoek (L)          077 888 05 77